Meteen naar de inhoud

DOE MEE AAN KIWANIS CHILDREN’S WHEELS!

Laten we samen een onvergetelijke reis beginnen met Kiwanis Children's Wheels

We zijn verheugd om jullie uit te nodigen voor een opwindend nieuw initiatief: Kiwanis Children’s Wheels! Dit evenement, georganiseerd door Kiwanis Divisies Antwerpen, Brussel en Gent biedt een fantastische kans om betrokken te raken bij een missie die het leven van kwetsbare kinderen in onze lokale gemeenschappen zal veranderen.

Over Kiwanis Children’s Wheels
Het begon allemaal met een inspirerende ontmoeting tussen Michel Van Looveren en zijn vriend René Bufkens. Tijdens een gezellig samenzijn ontstond het idee om de raderen van het goede doel te laten draaien en de leuze van Kiwanis, “Serving The Children of the World”, extra kracht bij te zetten. René, met een groot sociaal hart, antwoordde enthousiast met een “ja natuurlijk.” Zo begon het magische avontuur van Kiwanis Children’s Wheels, waar we jaarlijks kinderen hoog in de wolken, lachend en vol goede moed willen zien.

Kiwanis Children’s Wheels zal jaarlijks schitteren op 3 verschillende locaties:

• Antwerpen

• Brussel

• Gent

Op 27/09/23 startten we met Kiwanis Children’s Wheels in Brussel, gevolgd door een evenement op 08/11/23 in Antwerpen en op 20/12/23 in Gent. Ons doel is om kwetsbare kinderen in de spotlight te zetten door hen een gratis ritje in het reuzenrad aan te bieden. Dit is hun kans om even te ontsnappen aan de dagelijkse routine en een onvergetelijk avontuur te beleven.

Hoe jullie kunnen bijdragen:
Deelname aan Kiwanis Children’s Wheels is een kans die je niet mag missen. Door mee te doen, kun je een directe impact hebben op kwetsbare kinderen in je lokale gemeenschap, wat echte verandering en positieve verbindingen bevordert. Je steunt een goed doel dat harten raakt, vergroot je positieve zichtbaarheid en stimuleert inspiratie voor iedereen die erbij betrokken is.

Laten we samen de Kiwanis-leuze “Serving The Children of the World” vol passie uitdragen en deze kinderen de onvergetelijke ervaring van Kiwanis Children’s Wheels bieden. Met beperkte beschikbaarheid is snel handelen cruciaal. Samen kunnen we de wereld een beetje mooier maken, kind per kind, glimlach per glimlach. Doe mee en maak het verschil.

WAT BIEDEN WIJ:
– Promotie  via onze website en sociale media, lokale media zorgen voor de nodige        aandacht       voor het evenement.

– Logistieke Ondersteuning: wij zullen ook logistieke ondersteuning bieden tijdens het evenement om ervoor te zorgen dat alles vlot verloopt.

WAAROM DEELNEMEN:
Deelname aan Kiwanis Children’s Wheels biedt niet alleen kwetsbare kinderen een geweldige ervaring, maar het zal ook de naamsbekendheid van Kiwanis vergroten. Het toont onze voortdurende inzet voor onze missie om kinderen te helpen en versterkt de banden tussen onze lokale clubs.

SAMEN EEN VERSCHIL MAKEN:
Dit evenement zou niet mogelijk zijn zonder de steun van onze teamleden, lokale overheden, bedrijven en sponsors. Samen kunnen we een positieve impact hebben op het leven van zoveel kinderen. Laten we samenwerken om een verschil te maken, kind per kind.

DOEN JULLIE MEE?
We willen graag weten hoeveel kinderen jullie willen laten deelnemen aan Kiwanis Children’s Wheels. Stuur zo snel mogelijk jouw reactie en contactgegevens (naam, telefoon en mailadres naar michel.vanlooveren@kiwanis.be.

Dank aan alle sponsors, kinderen,  Kiwaniërs, vrienden, pers, sympathisanten… om Kiwanis Children’s Wheels tot een succes te laten uigroeien.

Michel Van Looveren

Laten we samen streven naar een onvergetelijke ervaring voor deze kinderen en onze gemeenschappen laten zien waar Kiwanis voor staat.

Het Kiwanis Children’s Wheels Team